تولید نایلون
خانه / نایلون / نایلون تجزیه پذیر / تولید عمده نایلون تجزیه پذیر با قیمت ارزان

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر با قیمت ارزان

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر با قیمت ارزان و مناسب را می توان با کیفیت خوب در کارخانه های معتبر تهیه نمود کارخانه هایی که مجوز تولید نایلون های تجزیه پذیر در ایران را دارند بسیار محدودند پس در خرید و فروش نایلون های تجزیه پذیر باید توجه داشت تا از جاهای معتبری این محصولات را تهیه نمود.

آیا نایلون های تجزیه پذیر در حفظ محیط زیست تاثیر مثبتی دارند ؟

دوستانی این سوال را همیشه می پرسند که آیا نایلون های تجزیه پذیر در حفظ محیط زیست ماثرند؟ یقینا” جواب اینها بله هست. در آمارهای جهانی نشان می دهد بیش از ۷۹ در صد پلاستیک های نفتی و معمولی حتی بازیافت هم نمی شود و برای ۲۱ درصدی هم که بازیافت می شوند مشکلاتی در بهداشت ایجاد می شود.
این آمار برای کلیه پلاستیک ها می باشد که در واقع آمار نایلون های پلاستیکی که بازیافت نمی شود بیش از ۹۰ درصد است که با توجه به این موضوع که تجزیه پذیری این پلاستیک ها صد ها سال زمان نیاز دارد و با نظر به حجم تولید و مصرف آن در جهان به این موضوع پی خواهیم برد که واقعا” نایلون های تجزیه پذیر با توجه به تجزیه پذیری درمحیط در زمان کمتر چقدر می توانند مفید باشند.

تاثیرات نایلون تجزیه پذیر

تولید کیسه های خرید تجزیه پذیر در خط های تولیدی نایلون

همان طور که در خبر های قبل اشاره شد در بسیاری از کشور ها بیشتر خط های تولیدی نایلون های تجزیه پذیر را جایگزین نایلون های سنتی و نفتی قرار داده اند و برای تولید کنندگان نایلون های معمولی مالیات هایی را وضع کرده اند تا از این طریق تولید کیسه های پلاستیکی را به صفر برسانند .
در کشور ایران نیز مصرف نایلون های زیست تخریب پذیر رو به افزایش است به ویژه فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در این راه پیشرو بوده اند و اگر در خرید ها توجه کرده باشید که روی نایلون ها نوشته شده : این یک پلاستیک تجزیه پذیر است و یا امثال این جملات.
اما با توجه به مصرف بالای آن این مقدار مصرف بسیار ناچیز است و اگر تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک از این محصولات استفاده کنند یقینا” تاثیرات شگفت انگیزی خواهد داشت.

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر دسته دار سفید و رنگی

 

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر می تواند در قیمت تمام شده ی محصولات تاثیر زیادی داشته باشد و شرکت ها و کارخانه های تولیدی این محصولات می توانند با تولید انبوه در قیمت تمام شده ی آن انعطاف بیشتری به عمل آورند.

گروه تولیدی آراد نایلکس تمامی دستگاه های خود را برای تولید نایلون های تجزیه پذیر گیاهی به کار برده است و تولید عمده نایلون تجزیه پذیر دسته دار سفید و رنگی را با بهترین کیفیت تولید می کند.

برای تولید نایلون های تجزیه پذیر چاپدار در این مجموعه به این صورت است که در حین تولید نایلون ، چاپ آن هم زده شده و این عمل در سرعت کار کمک شایانی می کند . همچنین دستگاه های چاپ این مجموعه همزمان میتوانند چندین رنگ چاپ را با سرعت بالا تولید کرده و جواب گوی مشتریان خود باشد.

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر با قیمت ارزان

یکی از بهترین راه های خرید نایلون تجزیه پذیر خرید بی واسطه و خرید از مراکز اصلی می باشد . خریداران میتوانند با خرید مستقیم از طریق همین سایت، نایلون و نایلکس تجزیه پذیر را با قیمت ارزان تر از بازار فروش این محصولات تهیه فرمایند. هر گونه سوال که درباره نایلون های تجزیه پذیر دارید با ما در میان بگذارید تا ما شما را در خرید این محصولات راهنمایی کنیم . با استفاده کردن مداوم این محصولات بسیاری از مشکلات نایلون های معمولی حل خواهد شد و به مراتب محیط زیستی پاکیزه تر خواهیم داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

خرید اینترنتی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر فروشگاهی دسته دار

خرید اینترنتی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر فروشگاهی در کارخانه تولیدی آراد نایلکس این کار …

کانال تلگرام