تولید نایلون
خانه / نایلون / نایلون تجزیه پذیر / تولید عمده نایلون تجزیه پذیر در سال ۹۸ با استانداردهای اروپا

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر در سال ۹۸ با استانداردهای اروپا

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر در سال ۹۸ با استاندارد های اروپا برابری کرده و این کارخانه در تولیدات خود کلیه استاندارهای بین المللی برای تولید نایلون با مواد تجزیه پذیر و پولیمر های گیاهی را رعایت کرده و تولیدات خود را با فناوری پیشرفته و برگرفته از جمعی از دانشگاهیان برجسته کشور، در این مسیر پیشرو بوده است.

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر در سال 98

شرکت های تولید پلاستیک با مواد تجزیه پذیر

شرکت های تولید پلاستیک با مواد تجزیه پذیر با توجه به نو و بروز بودن محصول رو به افزایش است . اما چه شرکت هایی موفق به ساخت مواد تجزیه پذیر با کیفیت و استاندارد شده اند؟

پلی اتیلن یکی از رایج ترین پولیمر هایی هستند که در صنعت پلاستیک استفاده می شود. و تلاش هایی زیادی شده است که با افزودن نشاسته به مواد پلی اتیلن این پولیمر ها تبدیل به موادی که به پولیمر های

زیستی تجزیه می شوند ایجاد کنند. ترکیب این دو با هم مشکلاتی را به وجود می آورد و از آنجایی که نشاسته هیدرو فیلی است ، در حالی که پلی اتیلن هیدروفوب هست ، در نتیجه این دو مواد با هم سازگار نیستند.

و با توجه به اینکه با ترکیب بیش از حد نشاسته به این پولیمرها دوام کششی این محصولات کم می شود و شرکت هایی قادر به تولید با کیفیت این محصول هستند که دارای تجربه زیادی باشند.

از این رو در خرید این محصولات وجود یک مشاور امری بدیهی میباشد که شما را در خرید یک محصول با کیفیت زیستی و تجزیه پذیر راهنمایی کند.

تولید عمده نایلون

 

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر در سال ۹۸ با استانداردهای اروپا

یکی از کارخانه های تولیدی معتبر بنا دارد تولید عمده نایلون تجزیه پذیر را با بیش از یک دهه تجربه با استاندارد های اروپا عرضه کند؛ این کارخانه یکی از سازندگان پولیمر گیاهی با پایه نشاسته است ، که این اختراع بر گرفته از اساتید برجسته دانشگاه ها می باشد، در قالب فیلم های زیست تخریب پذیر به بازار عرضه کرده و فروش این محصولات را با قیمت خرید درب کارخانه در اختیار هموطنان قرار دهد.

کیسه زباله تجزیه پذیر

تولید پلاستیک سبز خرید با چاپ

نام های زیادی را برای پلاستیک های تجزیه پذیر گذاشته اند از جمله آن:

  • پلاستیک سبز
  • پلاستیک پاکیزه
  • پلاستیک زیست تخریب پذیر
  • پلاستیک تجزیه پذیر
  • پلاستیک گیاهی

تمامی این نام ها بدان معناست که این محصولات در طبیعت تجزیه می شوند و بعضی از آنها ترکیب مواد گیاهی سازگار با محیط زیست را دارند و در محیط زیست خیلی سریع تجزیه می شوند.

گروه تولیدی آراد نایلکس تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با سایزهای مختلف را به همراه چاپ تا چهار رنگ با بهترین کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر با قیمت ارزان

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر با قیمت ارزان و مناسب را می توان با کیفیت …

کانال تلگرام