تولید نایلون
خانه / نایلون / نایلون زیست تخریب پذیر / تولید نایلون های زیست تخریب پذیر در ایران

تولید نایلون های زیست تخریب پذیر در ایران

تولید نایلون های زیست تخریب پذیر در ایران در حدود یک دهه است که فکر محققان و تولیدکنندگان این حوزه را به خود جلب کرده است. اما چه شرکت هایی موفق به ساخت این محصول با کیفیت خوب شده اند؟ از چه شرکت هایی نایلون های تخریب پذیر را باید تهیه کرد؟ قیمت تولید نایلون های تخریب پذیر در ایران به چه صورتی می باشد؟ نایلون های زیست تخریب پذیر در چه فاصله ی زمانی در طبیعت تجزیه می شوند؟

تولید نایلون های زیست تخریب پذیر

گروه تولیدی آراد نایلکس از سال ۱۳۹۰ اقدام به تولید پولیمر گیاهی (بر پایه نشاسته) کرده است و تولیدات خود را با نایلون های خرید فروشگاهی و کیسه های زباله تجزیه پذیر آغاز و به بازار عرضه کرده است و ضمنا” هر ماه نمونه ای از این محصولات در دانشگاه معتبر امیر کبیر ایران مورد تست و برسی قرار گرفته و همچنین اولین تولید کننده نایلون های زیست تخریب پذیر با پایه گیاهی در ایران می باشد.

فروش نایلکس فروشگاهی

مدت زمان تجزیه پذیری نایلون های زیست تخریب پذیر چقدر است؟

مدت زمان تجزیه پذیر بودن کیسه های تخریب پذیر در انواع مختلف آن متفاوت است . اما معمولا” بین شش ماه تا دو سال زمان برای تجزیه ی نایلون گیاهی و سه الی پنج سال برای نایلون های زیست تخریب اکسو در طبیعت زمان نیاز دارد . همان طور که می دانید نایلون های پلاستیکی صدها سال طول می کشد که در طبیعت تجزیه شوند و همین امر به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است.

تولید نایلون زیست تخریب پذیر1

تولید نایلون های زیست تخریب پذیر در ایران

تولید نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر در ایران با توجه به افزایش تقاضا روند سعودی دارد که بخشی از آن به دلیل آگاهی های اجتماعی از طرف مصرف کنندگان می باشد.

بسیاری از تولیدکنندگان کیسه پلاستیکی با آگاهی به این امر، به فکر کیسه های تجزیه پذیر افتاده اند تا از بازارهای داخلی و صادراتی این محصولات که روز به روز در حال افزایش است عقب نمانند.

نایلون های زیست تخریب پذیر در ایران

انواع نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر

نایلون و نایلکس تجزیه پذیر با دو نوع تخریب پذیر کمپوست و قابل تجزیه تولید می شود :

کیسه های قابل تجزیه، قابل تجزیه به طور مداوم به قطعات کوچکتر تقسیم شده و آنها با رزین های زیست تخریب پذیر متفاوت هستند زیرا نمی توانند به ماده بیولوژیکی ساده تقلیل یابند و کیسه های کمپوست رزین هایی هستند که پس از مخلوط شدن با محصولات زیستی خاص به یک کود آلی تبدیل می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com
کانال تلگرام