تولید نایلون
خانه / نایلکس / تولید نایلکس گیاهی | برترین کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران

تولید نایلکس گیاهی | برترین کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران

تولید نایلکس گیاهی در خط تولید برترین کارخانه های تولیدی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در ایران در حال تولید می باشد؛ و این کارخانه توانسته است این محصولات را با استاندارد های داخلی و خارجی مطابقت داده و با کیفیت بسیار خوبی کیسه های زیست تخریب پذیر را با پایه گیاهی در کشور عرضه کند.

تولید نایلکس گیاهی

نایلکس گیاهی چیست ؟

کیسه زباله تجزیه پذیر

نایلکس گیاهی همان طور که از نامش پیداست بر گرفته از طبیعت است و در ساخت آن از پولیمرهای زیست تخریب پذیر گیاهی یا بیوپلاستیک استفاده می شود.

بیو پلاستیک یک رویکرد است و توجه بسیاری از تولید کنندگان دنیا را به خود جلب کرده است که بر خلاف پلاستیک های سنتی که از سوخت های فسیلی ساخته می شوند، از منابع تجدید پذیر بیولوژیکی تهیه می شوند که می توانند از مواد طبیعی ماننده نشاسته و روغن های گیاهی اسخراج شوند و همچنین میتوانند ضایعات زباله و مواد غذایی را کاهش دهند.

از مزایای مهم بیوپلاستیک ها این است که می توانند کمپوست شوند که در مناطقی که زیر ساخت های کمپوست را داشته باشند عالی است؛ و از عوامل مهم دیگر اینکه این مواد تمامی قابلیت های پلاستیک های معمولی را دارند.

همان طور که مستحضر هستید برای از بین بردن کیسه های پلاستیکی ۴۰۰ سال زمان نیاز داریم اما اکنون می توان از کیسه های گیاهی، به عنوان جایگزینی به جای آنها استفاده کرد.

موارد کاربرد نایلکس گیاهی چیست ؟

کاربرد نایلکس گیاهی

ساختار نایکس های گیاهی طوری می باشد که تمامی قابلیت های نایلکس های پلاستیکی را دارند و در موارد مختلفی کاربرد دارند؛ لذا شرکت های تولید کننده کیسه های زیست تخریب پذیر، انواع مختلفی از این محصولات را با کیفیت های بسیار خوبی تولید کرده و در بازار عرضه می کنند و در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می دهند.

از کاربرد های نایلکس های گیاهی:

  •  نایلکس گیاهی دسته دار، به خصوص دسته های رکابی، گزینه بسیار خوبی برای حمل مواد غذایی، میوه جات، داروخانه ها، رستوران ها و … می باشد.
  • این محصولات همچنین به عنوان کیسه زباله زیست تخریب پذیر یک گزینه عالی و بی نظیر است زیرا به همراه ضایعات غذایی به خاک بر می گردد.
  • کیسه های فریزر تجزیه پذیر، سفره های یکبار مصرف، مالچ کشاورزی و … از محصولات دیگر آن محسوب می شوند.

تولید نایلکس گیاهی در اندازه های مختلف

تولید نایکس تجزیه پذیر

کارخانجات تولید کننده نایلون و نایلکس تجزیه پذیر، این محصولات را در سایزهای استاندارد و سایزهای سفارشی در بازار عرضه می کنند و مشتریان گرامی می توانند از طریق همین مرکز اقدام به سفارش کیسه های زیست تخریب پذیر پایه گیاهی در سایزهای دلخواه نمایند.

پلاستیک دسته دار سفید یا نایلکس شیری گیاهی به صورت ساده و چاپی با دسته های رکابی و موزی یک محصول بی نظیر برای فروشگاه ها می باشد که می توانند آن را به صورت چاپ های تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهند.

و همچنین کیسه های زباله گیاهی در سایزهای مختلفی در این کارخانه تولید می شود و همچنین قابلیت چاپ بر روی آن با کیفیت بسیار بالایی امکان پذیر است.

برترین کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران

قیمت روز نایلون تجزیه پذیر

برترین کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران محصولات خود را به همراه مدارک معتبر ارائه می دهد تا مشتریان قیل از خرید، از نحوه تولید و مواد به کار رفته در ساخت محصولات زیست تخریب پذیر آشنایی پیدا کنند و با مشاوران ایشان برای سفارشات خود راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

و نکته آخر اینکه اگر باور داریم که تنها کره زمین را برای زیست داریم و آیندگان و فرزندانمان حقی در استفاده از محیط زیست دارند باید در نگهداری آن کوشا باشیم و در حفظ آن همکاری های لازم را انجام دهیم که یکی از کارهای بزرگ و ضروری، پاک سازی محیط زیست از آلاینده های پلاستیکی می باشد و حداقل کار ممکن استفاده از پلاستیک های زیست تخریب پذیر ماننده ظروف یکبار مصرف گیاهی و کیسه های گیاهی به جای محصولات سنتی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

کانال تلگرام