تولید نایلون
خانه / کیسه تجزیه پذیر / تولید کیسه های تجزیه پذیر گیاهی با مناسب ترین قیمت فروش

تولید کیسه های تجزیه پذیر گیاهی با مناسب ترین قیمت فروش

کیسه های تجزیه پذیر گیاهی کیسه هایی هستند که قادر به تجزیه پذیری توسط باکتری ها یا موجودات زنده دیگر هستند و بیشتر تشکیل دهنده آن از مواد طبیعی ماننده ذرت و مخلوط پلی اتیلن می باشد. کیسه های تجزیه پذیر پایه گیاهی همان استحکام کیسه های معمولی را دارند و علی رغم برخی کشور ها با همان هزینه قابل خریداری هستند و بزرگترین مزیت آنها این است که طول عمر مفید آنها به گونه ای طراحی شده است که در فاصله زمانی کوتاهی بین شش ماه تا دو سال در طبیعت تجزیه شوند.

کاربرد نایلکس گیاهی

تولید کیسه های تجزیه پذیر گیاهی با نازل ترین قیمت ها در کشور

کیسه های تجزیه پذیر گیاهی

تولید کیسه های گیاهی در حفاظت از منابع طبیعی سیاره زمین بسیار مورد توجه است و به همین دلیل بسیاری از کشورهای اروپایی به طور کلی از سال ۲۰۱۶ ممنوعیت کیسه های پلاستیکی را اعلام کرده و کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر و کیسه های گیاهی که اغلب از نشاسته می باشد را جایگزین آن کرده اند. هدف از این راه حل جایگزینی، کم کردن آلودگی های پلاستیکی رها شده در محیط زیست می باشد که صدها سال برای از بین رفتن آنها زمان نیاز دارد.

کارخانه تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران انواع کیسه های زیست تخریب پذیر پایه گیاهی را با نازل ترین قیمت ها و با بهترین دستگاه های تولید پلاستیک و چاپ در کشور تولید کرده و به سراسر کشور عرضه می کند.

تهیه انواع نایلون گیاهی در رنگ های مختلف

قیمت روز نایلون تجزیه پذیر

برای تهیه نایلون و نایلکس گیاهی در رنگ های مختلف محدودیتی وجود ندارد و مشتریان عزیز می توانند با تماس با نمایندگی ها و مشاورین فروش رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنند. اگر چه محصولات زیست تخریب پذیر هنوز یک فرایند نسبتا” جدید هست اما این مجموعه به منظور بهرمندی از مشتریان، محصولات خود را با فناوری های جدید بروز می کند تا رضایت مشتریان از بابت کیفیت و مقاومت و خدمات چاپ بر روی آن جلب شود.

راهنمای خرید نایلون تجزیه پذیر با کیفیت بالا

کیسه زباله تجزیه پذیر

برای خرید نایلون تجزیه پذیر با کیفیت بالا باید توجه داشت که اولا این محصولات را از جاهای معتبری تهیه نمایند و تنها موردی که باید توجه داشت این است که آیا محصول مطابق با استاندارد های داخل در مصارف داخلی و استانداردهای بین المللی برای صادرات است یا خیر. اگر به وضوح مشخص نشود نیاز به تایید آزمایشگاه های معتبر داخلی می باشد که تایید کننده نمونه های محصول از لحاظ قابل تجزیه در محیط می باشند.

کارخانه های تولیدی کیسه های زیست تخریب پذیر در ایران علاوه بر تولید کیسه های تخریب پذیر اکسو، با تولید کیسه های پایه گیاهی که مخلوطی از نشاسته و پلی اتیلن میباشد به نتایج بسیار خوبی رسیده اند  که نتیجه آن  تجزیه بیولوژیکی نشاسته و تخریب پلاستیک در زمان کوتاهی صورت می گیرد.

موارد استفاده انواع پلاستیک های تجزیه پذیر

قیمت نایلکس دسته رکابی

امروزه به دلیل مشکلات زیست محیطی از جهت آلودگی های پلاستیکی، متخصصین سعی دارند که به طور کل پلاستیک های تجزیه پذیر را جایگزین پلاستیک فسیلی کنند و به این دلیل موارد استفاده آنها روز به روز در حال افزایش در محصولات مختلف است که برخی از این محصولات شامل:

تمامی این موارد به نوبه خود در پاکسازی محیط زیست موثر است اما در بین آنها کیسه های پلاستیکی، ظروف و بطری های پلاستیکی بیشترین ضربه را به محیط وارد می کنند و باعث از بین رفتن زمین و منابع آبزی و کشته شدن میلیون ها آبزیان شده اند.

صادرات نایلون و نایلکس تجزیه پذیر به دیگر کشورهای جهان

کیسه های زیست تخریب پذیر

برخی از تولیدکنندگان کیسه های تجزیه پذیر رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب می کنند که این رضایت شامل کیفیت محصول، تولید به موقع و … می باشد و همچنین این کارخانجات با تولید انبوه و اخذ گواهینامه های مربوطه اجازه صادرات این محصولات به دیگر کشورهای جهان را دارند.

نایلون و نایلکس تجزیه پذیر اکسو و پایه گیاهی خواهان بسیاری در کشور های مختلف به خصوص کشورهایی که به طور کلی کیسه های معمولی را منع کرده اند، دارند و به همین دلیل تولید کنندگانی که در این صنعت پیشرو می باشند سهم بسیار خوبی از این بازار را به خود اختصاص داده اند. تولید این محصولات در شرکت های ایرانی از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار است و جایگاه بسیار خوبی به خصوص در کشورهای همسایه پیدا کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com
کانال تلگرام