تولید نایلون
خانه / نایلون / نایلون تجزیه پذیر / خرید اینترنتی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر فروشگاهی دسته دار

خرید اینترنتی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر فروشگاهی دسته دار

خرید اینترنتی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر فروشگاهی در کارخانه تولیدی آراد نایلکس این کار را برای خریداران اینترنتی نایلون و نایلکس بسیار آسان کرده است و فعالان این حوزه به راحتی این محصولات را از طریق سایت ، سفارش داده و مستقیم از کارخانه خرید می کنند. تولید و فروش پلاستیک تجزیه پذیر یکی از مهم ترین اهداف شرکت می باشد تا از این طریق نقش ماثری در حفظ محیط زیست ایفا کند.

خرید اینترنتی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

جایگزین کیسه های پلاستیکی در اروپا

اروپا در مبارزه علیه کیسه های پلاستیکی بسیار فعال بوده است. دانمارک اولین کشور بود که پس از عنوان کردن مالیات برای استفاده از کیسه های پلاستیکی ، مصرف را از ۸۰۰ ملیون به ۴۰۰ ملیون نایلون پلاستیکی در سال کاهش داد. و ایرلند پس از مالیاتی کردن مصرف کیسه های پلاستیکی در سال ۲۰۰۲ توانست ۸۰% کاهش دهد.

اتحادیه اروپا اخیرا” اعلام کرد که باید همه کشور های اروپایی تا ۸۰% مصرف کیسه های پلاستیکی را کم کنند و کیسه های تجزیه پذیر را جایگزین کنند.

همچنین کشور ایران نیز یکی از پرمصرف ترین کشور های استفاده از کیسه های پلاستیکی به شمار میرود و با اینکه در چند سال اخیر اقدامات خوبی را انجام داده ، اما بسیار کمتر از برخی کشور ها می باشد.

فروش نایلون تجزیه پذیر

راه کارهای حذف پلاستیک از طبیعت

راهکارهای زیادی را تا به امروز برای حذف کیسه ها و نایلون های پلاستیکی عنوان کرده اند که از جمله آنها

  • سوزاندن کیسه های پلاستیکی
  • صرفه جویی در مصرف پلاستیک
  • استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی
  • استفاده از کیسه های پارچه ای
  • جایگزینی آن با کیسه های تجزیه پذیر

همان طور که مستحضر هستید نایلون های تجزیه پذیر یا زیست تخریب پذیر ، محصولاتی هستند که با قرار گرفتن در محیط در فاصله زمانی کم تجزیه شده و آثار مخربی از خود بر جا نمی گذارد و به خاک صدمه نمیزند از این رو راحت ترین و بهترین راه برای مقابله با کیسه های پلاستیکی به شمار میرود.

نایلون تجزیه پذیر

خط تولید نایلون تجزیه پذیر

این کارخانه تولیدی با با کادری مجرب و جمعی از دانشگاهیان یکی از بهترین تولید کنندگان نایلون تجزیه پذیر به شمار میرود و خط تولید خود را با مدرن ترین ماشین آلات تولید نایلون و ماشین چاپ سریع فیلم های نایلون مجهز نموده و اقدام به تولید پولیمرهای گیاهی بر پایه نشاسته کرده است و با تجربه چندین ساله بزرگ ترین معایب کیسه های زیست تخریب پذیر را که مقاومت آن بود را حل کرده است.

کارخانه نایلون گیاهی

خرید اینترنتی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

برای خرید اینترنتی نایلون و نایلکس تجزیه پذیر کافیست با مراجعه به همین سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید و محصول درخواستی خودتان را سفارش دهید.

خرید اینترنتی نایلون

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر با قیمت ارزان

تولید عمده نایلون تجزیه پذیر با قیمت ارزان و مناسب را می توان با کیفیت …

کانال تلگرام