تولید نایلون
خانه / نایلکس / خرید نایلکس فروشگاهی | صادرات پلاستیک

خرید نایلکس فروشگاهی | صادرات پلاستیک

خرید نایلکس فروشگاهی دسته دار شفاف و تبلیغاتی در شرکت های تولیدکننده آن با قیمت ارزان انجام می شود و همچنین با دستگاه های پیشرفته برای چاپ تبلیغاتی با سرعت بالا و قیمت پایین و طراحی آنلاین چاپ، کار را برای خریداران آسان کرده است، چرا که تمامی این خدمات تنها با ارسال عکس یا لوگو انجام می شود و با تایید نهایی خریدار منجر به تولید می شود.

فروش نایلکس فروشگاهی

بزرگترین خریداران نایلکس فروشگاهی در کشور

بیشترین فروش این کیسه ها برای فروشگاه ها، سوپرمارکتها، تعاونی ها و میادین میوه و تره بار میباشد که اغلب به صورت شفاف رکابی و سفید چاپدار و ساده در شهرهای بزرگ میباشد و کارخانه های تولید نایلون و نایلکس در مشهد، تهران، تبریز، اصفهان و … با تولید انبوه به بازارهای داخلی و خارجی عرضه میکنند.
یکی از مراکز اصلی فروش عمده آن در بازار تهران می باشد که میتوان از قیمت روز انواع نایلون و نایلکس شیری، فریزری و … مطلع شد.

خرید نایلکس فروشگاهی

صادرکنندگان کیسه پلاستیکی

کارخانه های تولیدی معتبر به بازارهای داخلی اکتفا نکرده اند و با تولید انبوه خود را اعم از کیسه های دسته دار، زباله و فریزری به کشور های دیگر به ویژه عراق، ترکیه، افغانستان، روسیه، پاکستان و … صادر کرده اند.

این در حالی است که بسیاری از کشورها استفاده از کیسه های پلاستیکی را ممنوع کرده اند و در عوض از کیسه های تجزیه پذیر گیاهی و اکسو زیست تخریب پذیر استفاده می کنند که این مجموعه مفتخر است که یکی از تولیدکنندگان برتر نایلکس های تجزیه پذیر بر پایه نشاسته در کشور می باشد و مصرف کنندگان را به استفاده آنها تشویق می کند.

صادرکنندگان کیسه پلاستیکی

عرضه مستقیم کیسه پلاستیکی در کشور

عرضه کنندگان مسقیم و اصلی کیسه پلاستیکی در کشور کارخانه های تولیدی نایلون و نایلکس و شرکت های بازرگانی هستند که به صورت کلان خریداری و تولید کرده و با قیمت ارزان تری نسبت به بازار به فروش میرسانند.
استان تهران با دارا بودن بیشترین کارخانه های نایلون سازی بیشترین فروش را در این محصولات به خود اختصاص داده است و همچنین در بازار تهران، ۱۵ خرداد جنب پله های نوروزخان بنکداران زیادی مشغول فروش انواع کیسه های پلاستیکی هستند و به عنوان یک مرکز فروش در تهران به شمار می روند.

عرضه کنندگان کیسه پلاستیکی

فروش نایلکس فروشگاهی به قیمت درب کارخانه

همان طور که مستحضرید بیشتر کارخانه های کشور بخش عمده ای از محصولات خود را ازطریق سایتها و شبکه های اجتمائی به فروش میرسانند و خرید نایلکس فروشگاهی از این امر مستثنا نمی باشد و اگر میخواهید از قیمت نایلکس امروز باخبر شوید کافیست سری به سایت های آنها زده و یک استعلام قیمت به روز داشته باشید و با خیال راحت و با قیمت ارزان خریداری فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

کانال تلگرام