تولید نایلون
خانه / نایلکس / فروش رول نایلکس | لیست قیمت فروش کیسه پلاستیکی در کشور

فروش رول نایلکس | لیست قیمت فروش کیسه پلاستیکی در کشور

فروش رول نایلکس و نایلون به قیمت عمده از طریق کارخانه های تولیدی و مرکز فروش نایلون در تهران و سایر شهرها انجام می شود و برای خرید انواع رول اعم از رول نایلکس دسته دار، کیسه فریزر، کیسه زباله، رول نایلون عریض، فیلم شیرینگ pvc، رول انواع سلفون و … با قیمت ارزان باید با تولید کننده اصلی آن در تماس بود.

فروش رول نایلکس

عوامل موثر در قیمت گذاری رول نایلکس

عوامل بسیار زیادی در قیمت گذاری رول نایلکس تاثیر گذار می باشد:

  • قیمت مواد اولیه به کار رفته در آن
  • نوع دستگاه
  • نوع نایلکس که میتوان به صورت رولی دسته دار و بدون دسته پرفراژدار تولید کرد
  • مقدار در کیلو
  • نوع مواد
  • کیفیت محصول
  • نوع بسته بندی محصول

قیمت گذاری رول نایلکس

 

فروش کیلویی رول نایلکس

فروش رول نایلکس به صورت کیلویی در انواع مختلف آن در کارخانه های تولید نایلون و نایلکس تولید می شود:

  1. سفره یکبار مصرف: این محصول بیشتر به صورت رولی پرفراژدار با طرح های متنوع تولید شده و در جهت استفاده منازل، مسافرت، هتل ها، سالن های غذاخوری رستوران ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها و بسیاری از سازمان های دولتی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. کیسه زباله رولی: کیسه زباله به اشکال مختلفی به سفارش مشتری تولید و بسته بندی می شود و تولید کننده کیسه زباله آن را به صورت کیلویی، ضخیم، نازک و رولی تولید می کند و همچنین قابلیت چاپ پذیری و درج تبلیغات با برند سازمان ها و مجموعه های مختلف را دارد.
  3. کیسه فریزر: این محصول ترکیبی از مواد پلی اتیلن سبک فیلم و پلی اتیلن سنگین فیلم نو و بهداشتی فود گرید با شرایط بهداشتی تولید شده است و هر روز در منازل، سوپر مارکت ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و میتوان آن را به دو شکل رولی و بسته های تک برگی بسته بندی و فله کیلویی سفارش داد.
  4. نایلکس دسته دار: از جمله پلاستیک های دسته دار نایلکس فروشگاهی می باشد که به صورت شفاف، سفید و رنگی تولید می شود که تحمل وزن بالایی دارد و قابلیت چاپ بر روی آن میباشد که در داخل کشور بیشتر به صورت برگی مورد استفاده قرار می گیرد و برخی کشور های دیگر آن را به صورت رولی مورد استفاده قرار می دهند.

فروش کیلویی رول نایلکس

لیست قیمت خرید و فروش کیسه پلاستیکی در کشور

برای آگاهی از لیست قیمت انواع کیسه پلاستیکی کافیست تا محصول مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کنید و کسانی که این محصولات را تولید و خرید و فروش می کنند پیدا کنید که بیشتر کارخانه های تولیدی و مراکز فروش ماننده مرکز فروش نایلون در تهران که انواع این محصولات اعم از کیسه زباله فله و بیمارستانی، دسته دار، فریزر و … را به فروش می رسانند.

فروش کیسه پلاستیکی در کشور

حراجی کیسه پلاستیکی

در مقاطعی از سال بسیاری از تولید کننده ها و عمده فروشان پلاسکو در تهران، اصفهان و … انواع کیسه های پلاستیکی را به قیمت حراجی به فروش می رسانند که دلایل مختلفی دارد و زمان خوبی برای خریداران عمده انواع کیسه پلاستیکی از جنس نایلون و نایلکس به شمار می رود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

کانال تلگرام