تولید نایلون
خانه / نایلکس / فروش عمده نایلکس تبلیغاتی -چاپ آماده و سفارشی

فروش عمده نایلکس تبلیغاتی -چاپ آماده و سفارشی

فروش عمده نایلکس تبلیغاتی به صورت چاپ های آماده و سفارشی با قیمت ارزان – این مجموعه آماده همکاری هر گونه سفارش تولید و چاپ انواع نایلون و نایلکس دسته دار رکابی و موزی در تمامی سایزها به صورت عمده با چاپهای ماشینی و سیلک بر روی پلاستیک دسته دار سفید و رنگی انجام می دهد.
نمونه زیر تولید و چاپ دو رنگ نایلکس گیاهی به سفارش مشتری میباشد.

نایلون و نایلکس تبلیغاتی

همان طور که مستحضرید همه ما روزانه با بسیاری از پلاستیک های تبلیغاتی نایلون و نایلکس سرو کار داریم و چون همیشه با آنها سرو کار داریم بسیاری از مشاغل کسب و کار از این فرصت استفاده کرده و تبلیغات خود را از لوگو، شماره تلفن و شعارهای تبلیغاتی خود را روی نایلون و نایلکس هایی که به مشتریان خود می دهند چاپ می کنند تا از این طریق یک تبلیغ رایگان در زمان نقل و انتقال آن داشته باشند.
به این سبب یکی از آسان ترین و بهترین روشهای تبلیغات برای انتقال لوگو، شماره تماس و آدرس بهره گیری از کیسه های تبلیغاتی میباشد.

فروش عمده نایلکس تبلیغاتی

نایلون و نایلکس با چاپ آماده و چاپ سفارشی

همان طور که اشاره کردیم چاپ های سفارشی با سلیقه مشتری طراحی می شود که مناسب برای فروشگاه هایی که حجم سفارشات بالایی دارند و هزینه سیلندر در چاپ ماشینی و هزینه کلیشه در قیمت تمام شده آن تاثیر زیادی نمیگذارد.
و همچنین برخی از متقاضیان نایلون و نایلکس، سفارش نایلکس تبلیغاتی آماده دارند که این محصولات از قبل با چاپ های آماده در سایزهای مختلف در اختیار آنها قرار میگیرد و بزرگترین مزیت آن این است که با سرعت و طرح های متنوع در اختیار آنها قرار میگیرد.

فروش عمده نایلکس تبلیغاتی -چاپ آماده و سفارشی

گروه تولیدی و بازرگانی نایلون ساز با فروش عمده نایلکس تبلیغاتی آماده همکاری با تمامی شرکت ها و فروشگاه ها برای طراحی انواع چاپ تبلیغاتی بر روی نایلون و نایلکس در تمامی سایزهای ۴۰*۳۰ – ۴۷*۳۷ – ۵۵*۴۵ – ۶۵*۵۵ و سایزهای سفارشی به صورت عمده می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

کانال تلگرام