تولید نایلون
خانه / نایلکس / فروش نایلون نایلکس | پرفروش ترین انواع کیسه پلاستیکی کدام اند؟

فروش نایلون نایلکس | پرفروش ترین انواع کیسه پلاستیکی کدام اند؟

فروش نایلون نایلکس در کاخانه های تولیدی کشور با حجم گسترده ای انجام می شود و روزانه مقادیر زیادی از این محصولات به مراکز مختلفی ماننده مرکز فروش نایلون در تهران، بازار نایلون تبریز و … ارسال می شود و خریداران بر حسب نیاز خود انواع نایلون خام، بسته بندی، دسته دار کیلویی، پلاستیک دسته دار سفید، کیسه فریزر، کیسه زباله فله و … را با قیمت روز بازار خریداری می کنند.

فروش نایلون نایلکس

پر فروش ترین انواع کیسه پلاستیکی کدام اند؟

  • پلاستیک دسته دار سفید: یکی از پر فروش ترین کیسه های پلاستیکی در این مجموعه به شمار می رود و مناسب فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، لباس فروشی و … می باشد و در سایزهای ۴۰*۳۰ ، ۴۷*۳۷ ، ۵۵*۴۵ ، ۶۵*۵۵ ، ۶۰*۵۰ تولید و به بازار عرضه می شود.
    پلاستیک دسته دار سفید با دسته های رکابی، موزی، دسته تقویت تولید شده و به خاطر نوع رنگ از چاپ پذیری خوبی بر خوردار است و اکثر فروشگاه ها کیسه های دسته دار چاپی خود را از این نوع نایلون و نایلکس سفارش می دهند.

پلاستیک دسته دار سفید

  •  نایلکس رکابی: این محصول نیز به خاطر نوع دسته و شکل ظاهری از مقاومت بسیار خوبی بر خوردار بوده و از جنس نایلون و نایلکس تولید می شود و تنوع بسیاری در رنگ و سایز دارد؛ نایلکس رکابی شفاف، رنگی شفاف، سفید و شیری، رکابی رنگی که در تمامی سایزهای موجود در بازار تولید می شود .

 نایلکس رکابی

  • کیسه فریزر: کیسه های فریزر به دلیل مصرف بالا در منازل و فروشگاه ها اغلب از جنس نایلکس می باشند و با ضخامت بسیار پایینی تولید میشود و در انواع جعبه ای، چسبی، زیپ دار، رولی و فله ای در بازار عرضه می شود که قیمت کیسه فریزر فله بسیار پایین تر از انواع دیگر آن است.
  • کیسه زباله: برای جمع آوری زباله در منازل، محیط کار، بیمارستان، پارک، ادارات و تمامی محیط های عمومی از کیسه های زباله با سایزهای مختلف استفاده می شود. برخی از تولیدات کیسه زباله شامل: کیسه زباله بزرگ، بند دار، رنگی، بیمارستانی، کیسه زباله تجزیه پذیر، رولی، فله و … می باشد که قیمت کیسه زباله فله از قیمت بسیار خوبی برخوردار است.

تولید کیسه پلاستیکی در طرح های متنوع

تولید کیسه پلاستیکی

نایلون و نایلکس در طرح های متنوعی تولید و چاپ می شوند که برخی از این طرح ها عمومی و برخی دیگر به صورت سفارشی به سلیقه مشتری طراحی می شود.
برخی طرح های عمومی شامل:

  1. چاپ از خرید شما متشکریم
  2. چاپ لبخند
  3. چاپ گلها
  4. چاپ اشخاص
  5. چاپ کودک
  6. و …

و در چاپ های سفارشی که اغلب فروشگاه ها، بوتیک ها و … می باشند سعی دارند از این فرصت تبلیغاتی استفاده کنند و لوگو و شماره تلفن و مشخصات برند خودشان را بر روی کیسه های سفارشی خود چاپ کنند تا یک تبلیغ رایگان در جهت حمل و انتقال کالای فروخته شده داشته باشند.

توصیه می شود در سفارش نایلکس و نایلون دسته دار فروشگاهی که از نام برند خود استفاده می کنید حتما” با مواد درجه یک سفارش دهید تا هم مشتری حس خوبی داشته باشد و هم یکبار مصرف نباشد و مشتریان رغبت داشته باشند دوباره از آن استفاده کنند.

نایلون دسته دار فروشگاهی

فروش نایلون نایلکس با ارزان ترین قیمت ها

فروش نایلون نایلکس به صورت عمده و مستقیم از طریق کارخانه های تولیدی آن با ارزان ترین قیمت ممکن انجام می گیرد و همچنین قیمت چاپ روی نایلون تبلیغاتی از این طریق بسیار به صرفه بوده؛ زیرا بیشتر کارخانه ها مجهز به چاپ ماشینی هلیو سیلندر مرکزی می باشند که علاوه بر انواع کیسه پلاستیکی، نایلون بسته بندی را با بهترین کیفیت و سرعت بسیار بالایی چاپ می کنند.

قیمت نایلون دسته دار کیلویی، قیمت عمده کیسه فریزر، نایلکس رکابی، کیسه دسته دار چاپی، قیمت کیسه زباله فله و … در کارخانه های تولید نایلون و نایلکس با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به بازارهای فروش این محصولات می باشد.

نایلون دسته دار کیلویی

عرضه بدون واسطه نایلون نایلکس

عرضه بدون واسطه نایلون و نایلکس یعنی حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده ها و نمایندگی فروش آنها که به صورت مراجعه حضوری در حجم های بالا و خرید از فروشگاه های اینترنتی که توسط شرکت ها و نمایندگی های ایشان برای ارتباط آسان با مشتریان خود طراحی شده است.

برای خرید عمده لیست کارخانه های تولید پلاستیک دسته دار، فریزر، زباله و … موجود است که می توان با یک سرچ ساده با آنها ارتباط مستقیم داشت و بدون واسطه خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

کانال تلگرام