تولید نایلون
خانه / نایلکس / فروش نایلکس فروشگاهی | تفاوت انواع کیسه پلاستیکی چیست؟

فروش نایلکس فروشگاهی | تفاوت انواع کیسه پلاستیکی چیست؟

فروش نایلکس فروشگاهی از طریق مراکز مختلفی چون کارخانه نایلکس و بازار فروش نایلون و نایلکس انجام می شود. نایلکس فروشگاهی بسیار پر استفاده است و آن به دلیل قیمت ارزان تر و ضخامت کمتر آن به نسبت نایلون میباشد و باعث شده تا طیف گسترده ای از کیسه های فروشگاهی از جنس نایلکس باشد.

کیسه های فروشگاهی در تنوع رنگی بسیار زیادی تولید می شود که رنگ شیری آن جزء پرفروش ترین رنگها میباشد و بسیاری از فروشگاه ها این محصول را به صورت چاپدار سفارش می دهند.

فروش نایلکس فروشگاهی

تفاوت انواع کیسه پلاستیکی در چیست؟

انواع کیسه پلاستیکی

به طور کلی کیسه های پلاستیکی از جنس نایلون و نایلکس تولید می شود که مواد اولیه و فرمول ترکیب این دو با هم تفاوت دارند؛ نایلون از جنس پلی اتیلن سبک و نایلکس از پلی اتیلن سنگین ساخته می شود.

نایلون از نظر جنس، شفافیت و کیفیت در مراتب بالاتری از نایلکس قرار دارد ولی برخی از مزیت های نایلکس را ندارد و آن اینکه نایلکس را می توان به ضخامت های بسیار پایین و با قیمت ارزان تری به نسبت نایلون تولید کرد.

نوع دیگری ار نایلون و نایلکس، کیسه های زیست تخریب پذیر می باشد که در جهت جلوگیری از آلودگی های پلاستیک تولید می شود به طوری که در محیط زیست تجزیه میشود و حجم کیسه های پلاستیکی را در طبیعت کمتر می کند.

بسیاری از بوتیک ها و فروشگاه هایی که اجناس گران قیمت و سنگین میفروشند ترجیح می دهند کیسه های مصرفی خود را از جنس نایلون سفارش دهند و فروشگاه های مواد غذایی و میوه جات و … که با قیمت های رقابتی مشغول فعالیت می باشند کیسه های مصرفی خود را از جنس نایلکس سفارش می دهند.

تولید کیسه پلاستیکی

تولید کیسه پلاستیکی در طرح های متنوع

سفارش مقادیر زیادی از کیسه های فروشگاهی به صورت چاپدار میباشد و کارخانه های تولید نایلون و نایلکس انواع طرح ها را با بهترین دستگاه های چاپ موجود در کشور با کیفیت بسیار خوبی انواع نایلکس فروشگاهی، نایلون تبلیغاتی دسته تقویت و دسته موزی و … خدمات چاپ را انجام می دهند.

با توجه به هزینه بالای تبلیغات، کیسه های چاپی یک تبلیغات رایگان و عالی برای فروشندگان به حساب می آید و صاحبین کسب و کار سعی دارند از این فرصت بهره کافی را ببرند و مشخصات و شماره خود را رو کیسه های فروش چاپ کنند.

تولیدی پلاستیک دسته دار در اصفهان یکی از تولید کنندگان پلاستیک دسته دار سفید و نایلون دسته موزی و انواع کیسه دسته دار چاپی می باشد و در شعب مختلف خود عرضه می کند.

کیسه پلاستیکی در طرح های متنوع

خرید نایلکس فروشگاهی در رنگ بندی مختلف

نایلکس های فروشگاهی در رنگ بندی های مختلفی تولید می شود و همچنین با پیشرفت چشم گیر صنعت چاپ در ایران چاپ نایلون و نایلکس فروشگاهی با کیفیت بسیار خوبی به دست مشتریان می رسد.

فروش نایلکس فروشگاهی چاپدار ارزان و باکیفیت از طریق کارخانه های تولیدی مجهز به چاپ های ماشینی امکان پذیر است زیرا چاپ کیسه ها را به صورت کیلویی محاسبه می کنند و چون نایلکس تعداد در کیلوی زیادی دارد بسیار به صرفه میباشد.

خرید اینترنتی نایلکس یکی از راحت ترین و بهترین روش ها برای ارتباط با کارخانه ها و نمایندگان ایشان در سراسر کشور می باشد که بدون اتلاف وقت میتوان سفارش های بالایی با قیمت روز نایلکس خریداری کرد.

خرید نایلکس فروشگاهی

مشخصات نایلکس فروشگاهی با کیفیت بالا

نایلکس های فروشگاهی بهتر است از مواد درجه یک تولید شود تا به مشتری احترام بگذاریم و حس خوبی از خرید داشته باشد چرا که رضایت مشتری از مهم ترین عوامل فروش می باشد.

مشخصات نایلکس فروشگاهی با کیفیت:

  • از مواد نو تولید شود و بوی نامطبوعی نداشته باشد.
  • از مقاومت و کشسانی خوبی برخوردار باشد تا هنگام حمل بار دچار پارگی نشود.
  • دوخت خوبی داشته باشد تا دچار در رفتگی نشود.
  • نایلکس دسته دار رکابی از مقاومت بسیار خوبی برای حمل بار میباشد و اگر رنگ خاصی مد نظر ندارید از رنگ سفید استفاده کنید.
  • چاپ نایلکس فروشگاهی را در جای معتبری سفارش داده تا خوانا باشد و جوهری که استفاده می شود از جنس مرغوب بوده و مرکب و حلال درجه یک استفاده شود.
  • برای سفارش های حجم بالا حتما از چاپ ماشینی استفاده شود.

کمک حرفه ای در انتخاب نایلکس فروشگاهی با قیمت روز در تولیدی های نایلکس فروشگاهی توسط مشاورین انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

کانال تلگرام