تولید نایلون
خانه / نایلکس / قیمت جدید نایلکس | تولید به روز ترین انواع کیسه پلاستیکی

قیمت جدید نایلکس | تولید به روز ترین انواع کیسه پلاستیکی

قیمت جدید نایلکس عمده با تخفیفات ویژه ای در کارخانه های تولیدی بر اساس معیار هایی چون کیفیت، مواد اولیه تولید نایلکس و برند های مختلف تعیین می شود. برای استعلام قیمت روز نایلکس دسته دار و قیمت عمده نایلکس در تهران می توان علاوه بر مراجعه حضوری در شرکت ها، به نمایندگی های مختلف برند های تولید کننده، از طریق وبسایت ها و فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده نایلون و نایلکس مراجعه نمود.

قیمت جدید نایلکس

فروش فله ای نایلکس در کشور

فروش نایلکس دسته دار عمده

قیمت نایلکس به صورت کیلویی و فله ارزان تر از انواع بسته بندی شده آن است و معمولا مشتریان عمده به صورت فله ای انواع نایلکس را خریداری می کنند. فروش نایلکس به صورت فله ای از طریق کارخانه های تولیدی و فروشگاه های پخش در کشور انجام می شود. بازار تهران نیز انواع نایلکس را با طرح ها و برندهای مختلفی عرضه می کند.

تولید به روز ترین انواع کیسه پلاستیکی در کشور

بزرگترین تولید کننده نایلکس شفاف

کارخانه های تولیدی کیسه های پلاستیکی در کشور به اکتفایی کامل رسیده اند و انواع این محصولات را با کیفیت بسیار خوبی تولید می کنند. این کارخانه ها با قیمت های رقابتی و همچنین با بروز ترین دستگاه های تولید و چاپ که ایجاد کرده اند مسیر صادرات انواع نایلون و نایلکس را برای تجار فراهم کرده اند تا براحتی با برندهای خارجی رقابت کنند.

کشورهای وارد کننده کیسه پلاستیکی

در حال حاضر کشور های زیادی انواع کیسه های پلاستیکی اعم از نایلکس دسته دار سفید، انواع کیسه نایلونی، پلاستیک نونی، کیسه فریزر فله و بسته بندی، کیسه زباله و … را از کشور ایران وارد می کنند و این به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسب آن می باشد. برخی از کشور های وارد کننده عبارتند از:سوریه، عراق، پاکستان، ترکمنستان، لبنان، تاجیکستان، ترکیه، قبرس و کشور های اروپایی به شمار می روند.

فروش نایلکس با قیمت های جدید

قیمت مواد اولیه پلاستیک و نواسانات ارز تاثیر مستقیمی در قیمت نایلکس دارد و به این علت تولید کنندگان، قیمت نایلکس امروز را از طریق مشاورین فروش و نمایندگی ها به خریداران اعلام می کنند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

کانال تلگرام