تولید نایلون
خانه / نایلکس / قیمت نایلکس دسته رکابی | پخش عمده کیسه دسته دار در کشور

قیمت نایلکس دسته رکابی | پخش عمده کیسه دسته دار در کشور

قیمت نایلکس دسته رکابی که یکی از کیسه های پرکاربرد در دنیا محسوب می شود با توجه به قیمت مواد اولیه پلی اتیلن تعیین می شود و در انواع مختلفی اعم از رکابی سفید و شیری، رکابی شفاف، رکابی رنگی شفاف، دسته دار تبلیغاتی و فروشگاهی تولید می شود.

قیمت نایلکس دسته رکابی

خرید نایلکس رکابی در جدید ترین طرح های تولید شده

طیف گسترده ای از محصولات کیسه های پلاستیکی از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا می باشد و به طور کلی نایلکس از این دسته مواد ساخته می شود.

هنگام فروش هر محصولی طراحی آن از مهم ترین جنبه های فروش به شمار می رود و شما هم اطمینان حاصل کنید کیسه ای که محصولات فروخته شده را داخل آن می گذارید کیفیت و طرح خوبی داشته باشد و  مصرف کنندگان از خرید تجربه خوبی داشته باشند.

خرید نایلکس رکابی

نایلکس رکابی در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود:

نایلکس رکابی شفاف: سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها، محصولات پروتئینی ماننده گوشت و ماهی،و … ازخریداران نایلکس رکابی شفاف درجه یک می باشند و چون از مستربچ و رنگ در تولید آن استفاده نمی شود از نظر بهداشتی برای این گروه بسیار مناسب است.

برخی از خریداران نیز نایلکس دسته دار شفاف را با رنگ های مختلفی ماننده لیمویی، زرد، سرمه ای و … سفارش می دهند که در کنار زیبایی از شفافیت آن نیز کم شود.

نایلکس یا پلاستیک رکابی سفید و رنگی: این محصول نیز بسیار پر فروش در فروشگاه ها و مغازه هایی که نمی خواهند محتویات داخل نایلکس دیده شود کاربرد فراوانی دارد و به دو صورت ساده و چاپدار خریداری می شود.
اغلب فروشگاه های بزرگ و صاحبین کسب و کار، این محصول را به صورت چاپدار تبلیغاتی که شامل لوگو و آدرس و راه های ارتباطی مشتریان با آنها را بر روی نایکس رکابی سفید و رنگی چاپ می کنند.
در کنار آن مشتریان نیز ممکن است استفاده دوباره از آن برای حمل یا قرار دادن زباله های خود داخل آن استفاده کنند.

پلاستیک رکابی سفید

کیسه دسته دار چاپی: شاید مشکلی از این باب پیش نیاید که شما به مشتریان خود کیسه بدون چاپ ارائه دهید اما برخی چاپ های آماده بر روی نایلکس های رکابی ماننده از خرید شما متشکریم، باز هم بیایید، طرح گل، عکس منظره و بسیاری طرح های متنوع دیگر برای مشتری تجربه و احترام خوبی را بعد از خرید ایجاد می کند و در استفاده مجدد از آن یک خاطره از خرید را خواهد داشت.

نایلکس رکابی مشکی: از نایلکس مشکی هم به عنوان کیسه خرید استفاده می شود و هم برخی از مصرف کنندگان از آن به عنوان حمل زباله استفاده می کنند که برای مصارف مختلف می توان آن را با مواد درجه یک و دو تولید کرد.

کیسه سوزنی یا آجدار: نایلکس رکابی به صورت سوزنی و آجدار نیز تولید می شود که در قیمت آن تاثیر چندانی نمی گذارد اما جذابیت خوبی در شکل ظاهری آن ایجاد می کند که بیشتر در نایلکس شیری و رنگی از آن به در خواست مشتری تولید می شود.

بنابراین برخی از کیسه های رکابی که به دست مشتریان می رسد استفاده مجددی از آن می شود و بهتر است صاحبین کسب و کار از تبلیغاتی در برند خود و یا طراحی های هوشمندانه دیگر بر روی آن ایجاد کنند.

قیمت فروش نایلکس دسته رکابی

قیمت فروش نایلکس دسته رکابی

کارخانه تولید نایلکس رکابی بسیاری در اقصی نقاط کشور اعم از تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و … این محصولات را با انواع مدل ها و طرح ها تولید می کنند و با قیمت امروز نایلکس با توجه به مواد اولیه و کیفیت محصول به فروش می رسانند و بسیاری از آنها علاوه بر این محصولات، کیسه فریزر، پلاستیک زباله را نیز تولید می کنند.

عوامل بسیاری در قیمت فروش نایلکس دسته رکابی تاثر گذار است که برخی از آنها شامل:

  • مواد اولیه
  • دستگاه های تولید محصول
  • کیفیت فرایند تولید
  • نوع برند
  • نوع رنگ بکار رفته در محصولات رنگی
  • نوع مرکب بکار رفته در چاپ برای محصولات چاپی

پخش عمده کیسه دسته دار در سراسر ایران

قیمت عمده نایلون دسته دار علاوه بر کارخانه های تولید نایلون و نایلکس که خودشان به صورت مستقیم نیز انجام می دهند شامل نمایندگی ها، مرکز فروش نایلون در تهران، بنک داران حوزه پلاستیک و ویزیتور در سراسر کشور می باشد.

برای خرید عمده کیسه دسته دار می توان از طریق اینترنت با تولید کنندگان آن در سراسر ایران ارتباط گرفت و نایلکس ارزان قیمت و باکیفیت را با قیمت روز نایلون تهیه نمود.پخش عمده کیسه دسته دار

صادرات نایلون و نایلکس دسته دار

با توجه به ظرفیت بالای کارخانه های تولیدی و کیفیت ایده آل به همراه قیمت ارزان نایلون و نایلکس دسته دار در کشور، بسیاری از مشتریان خارجی را به خود جذب کرده است و صادرات بسیار خوبی به همراه داشته است.

از محصولات صادراتی کیسه های پلاستیکی می توان به نایلون دسته دار فروشگاهی، پلاستیک دسته دار سفید، نایلکس شیری و شفاف دسته رکابی، نایلون دسته تقویت، کیسه فریزر، پلاستیک زباله و … را اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

کانال تلگرام