تولید نایلون
خانه / نایلکس / قیمت نایلکس مشکی | خرید کیسه پلاستیکی با جدید ترین رنگ بندی ها

قیمت نایلکس مشکی | خرید کیسه پلاستیکی با جدید ترین رنگ بندی ها

قیمت نایلکس مشکی با توجه به مواد اولیه آن تعیین می شود و با در خواست مشتریان با مواد درجه یک و درجه دو به صورت دسته دار رکابی، دسته موزی و کیسه های زباله تولید می شود که می توان آنرا در سایزهای مختلف از شرکت های تولید کننده و یا در بازار فروش نایلون و نایلکس در سراسر کشور تهیه نمود.

قیمت نایلکس مشکی

خرید کیسه پلاستیکی با جدید ترین رنگ بندی

کیسه های پلاستیکی با جدید ترین رنگ بندی در کشور تولید می شود و میتوان با تغییر مستربچ و رنگ دانه ها انواع کیسه های پلاستیکی را به رنگ های دلخواه مشتری در آورد و همچنین برای چاپ بر روی نایلون و نایلکس با رنگ های سفارشی امکان پذیر می باشد.

نایلکس دسته رکابی رنگی و نایلون های تبلیغاتی با رنگ های متنوع و کیفیت بسیار عالی در کشور تولید می شود و رنگ مشکی آن در نایلون های تبلیغاتی یکی از رنگ های پر طرفدار به شمار می رود.

فروش نایلکس مشکی

فروش نایلکس مشکی در کشور

نایلکس مشکی در مصارف گوناگونی ماننده کیسه خرید، کیسه زباله و… مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا با ضخامت های متغیری تولید می شود؛ به طور مثال برای کیسه زباله ضخیم برای مصارف سنگین تر و نازک آن برای مصارف سبک تر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نایلکس مشکی با مواد درجه دو بسیار ارزان تر از درجه یک آن می باشد اما باید در خرید آن توجه داشت که تعداد در کیلو نایلکس درجه یک بسیار بیشتر از نایلکس درجه دو آن بوده و مقاومت بهتری دارد و همین مسئله قیمت بالاتر آن را جبران می کند.

خرید نایلکس مشکی

سریع ترین راه خرید نایلکس مشکی

فروش نایلکس مشکی در کشور از راه های مختلفی انجام می شود و میتوان آن را از بازار فروش نایلون و نایلکس ماننده تهران، کارخانه های تولیدی، فروشگاههای عمده نایلکس و نمایندگی ها خریداری نمود که یکی از سریع ترین راههای خرید نایلکس مشکی، خرید به روش اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین می توان به راحتی با شرکت های تولید کننده و نمایندگی های ایشان ارتباط گرفت و اقدام به خرید کرد.

فروشندگان کیسه پلاستیکی در تهران

نایلکس شیری

کارخانه های تولید نایلون و نایلکس، نمایندگی ها و مرکز فروش نایلون در تهران از فروشندگان اصلی کیسه های پلاستیکی در تهران به شمار می روند که این محصولات را علاوه بر تهران در اقصی نقاط کشور توزیع می کنند.

گروه تولیدی آراد نایلکس علاوه بر تولید نایلکس مشکی زباله و رکابی در تولید انواع نایلکس شفاف، کیسه فریزر،نایلکس شیری، چاپی، نانی و نایلون های تجزیه پذیر فعالیت می کند و شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از قیمت عمده و روز نایلکس اطلاع حاصل فرمائید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

کانال تلگرام