تولید نایلون
خانه / سفره یکبار مصرف چاپی / تولید انواع سفره یکبار مصرف چاپی

تولید انواع سفره یکبار مصرف چاپی

امروزه انواع مختلف سفره های یکبار مصرف تولید و در بازار عرضه می‌شوند مانند سفره یکبار مصرف چاپی، ساده، شیشه ای و … و کارخانجات مختلفی به تولید آن می پردازند. راحتی استفاده از این سفره باعث شده است، حتی در مهمانی های بزرگ نیز از آن استفاده شود و در پایان مراسم دیگر نیاز به پاک کردن سفره و تا کردن آن نیست. هرچند استفاده زیاد از سفره های یکبار مصرف، هم برای سلامتی خود انسان و هم برای محیط زیست زیان‌آور است ولی استفاده به هنگام آن مانعی ندارد. از مزایای این سفره ها میتوان به این موارد اشاره کرد : راحتی استفاده از آنها، قیمت مناسب، طرح و رنگ بندی متنوع.

تولید انواع سفره یکبار مصرف چاپی

روش تهیه سفره یکبار مصرف

روش تهیه سفره یکبار مصرف سفره های یکبار مصرف از مواد پلیمری ساخته می شوند و پایه نفتی دارند. این سفره ها از پلیمرهای پلی اتیلن ساخته می‌شوند و یک سری مواد افزودنی دیگر در داخل دستگاه اضافه شده و طی فرایندی، سفره یکبار مصرف تولید می گردد. پلی اتیلن به کار رفته در این سفره ها از نوع گرانول بوده و افزودنی که به آن اضافه می‌گردد کربن می باشد. وقتی که در ساخت این سفره‌ها ۹۰ درصد گرانول و ۱۰ درصد کربن به کار می‌رود، سفره با بهترین کیفیت تولید می شود ولی گاها هم مشاهده می‌شود بعضی کارخانجات برای تولید سفره یکبار مصرف، به خاطر اینکه محصول برایشان کمتر هزینه داشته باشد، درصد گرانول را پایین آورده و درصد کربن را بالا میبرند.

سفره های یکبار مصرف از نظر ابعاد نیز با همدیگر تفاوت دارند. این سفره ها هم از نظر عرضی با هم تفاوت دارند و هم طول آنها با هم متفاوت است. بنابراین مشتری می‌تواند با توجه به نیاز خود و مبلغی که برای آن در نظر گرفته است، سفره یکبار مصرف متری را در هر متراژ به راحتی خرید نماید.

فروش انواع سفره یکبار مصرف چاپی

فروش انواع سفره یکبار مصرف چاپی امروز با توجه به راحتی استفاده از سفره های یکبار مصرف، مصرف آن نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است. در رستوران ها، کبابی ها، سفره خانه های سنتی و… نیز به علت آنکه سفره تمیز و قابل قبول برای مشتری باشد، از سفره های یکبار مصرف استفاده می گردد. مجموعه ما تولید کننده انواع سفره های یکبار مصرف در انواع ساده و طرحدار با رنگ بندی متنوع و با متراژ ها و عرض متفاوت، متناسب با نیاز مصرف کننده می باشد. کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم و همچنین قیمت مناسب کالاهای ما باعث شده است رضایت مشتریان عزیز حاصل گردد. مجموعه ما توانسته است علاوه بر تامین بازارهای داخلی در زمینه صادرات کالا نیز موفق عمل نماید و آن را به برخی کشورهای متقاضی صادر نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام