تولید نایلون
خانه / نایلون / تولید کننده نایلون رنگی در کشور

تولید کننده نایلون رنگی در کشور

در داخل کشور کارخانه های تولید کننده نایلون در شهرهایی چون تبریز، تهران، اصفهان و … وجود دارد. این کارخانه ها علاوه بر نایلون های دسته دار سفید نایلون های رنگی بسیار زیادی  از جمله نایلون مشکی، نایلون های شیری با کیفیت عالی و قیمت مناسب  و در وزن های مختلف تولید می کنند و سپس برای فروش به نمایندگی های خود در سراسر کشور ارسال می کنند.

تولید کنندگان نایلون در سراسر کشور نایلون ها و نایلکس ها را تولید کرده و متناسب با قیمت روز نایلکس، آن ها را به بازار فروش عرضه می کنند.

تولید کننده نایلون رنگی در کشور

تولید کنندگان نایلون های رنگی در ایران

تولید کنندگان نایلون های رنگی در ایرانتولید کنندگان نایلون های رنگی در سراسر کشور توانسته اند نایلون هایی با سایز ها و رنگ های متنوع از جمله نایلون شیری، نایلون مشکی، نایلون های رکابی رنگی و … تولید کنند. این نایلون ها در وزن های مختلف ۱۰ کیلوگرمی و ۲۰ کیلو گرمی بسته بندی می شوند.

برای اطلاع از قیمت روز نایلون بسته بندی بزرگ می توانید به سایت های مربوط به کارخانه های تولیدی مراجعه کنید.

برند های معروف سازنده نایلون در کشور

برند های معروف سازنده نایلون در کشوردر داخل کشور کارخانه های تولید نایلون زیادی وجود دارد که خیلی از این کارخانه ها به خاطر کیفیت بالای محصولاتشان، جزء برندهای معروف هستند. این برند ها  محصولاتشان علاوه بر اینکه داخل کشور توانسته اند نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کنند و به فروش برسند، به کشور های اطراف هم چون عراق، آذربایجان، پاکستان و ترکمنستان و ..فروخته می شوند.

از جمله این برند ها می توان به مواردی چون کارخانه نایلون تبریز، کارخانه پلاستیک سازی تهران اشاره کرد.

عرضه بدون واسطه نایلون در کشور

عرضه بدون واسطه نایلون در کشورمشتریان خرید نایلون برای اینکه بتوانند نایلون هایی با قیمت درب کارخانه تولیدی تهیه کنند تا هزینه ی واسطه ها هم اضافه نشود باید به چند روش این کار را انجام دهند؛

  • با فروشنده های خود کارخانه ها تماس گرفته و حجم نایلون مورد نیاز را سفارش دهند و آن را درب منزل تحویل بگیرند.
  • یا اینکه به نمایندگی های فروش خود کارخانه در شهرستان ها مراجعه کرده و نایلون لازم را سفارش دهند.

در غیر این صورت باید نایلون را از بازار های فروش تهیه کنند و هزینه ی اضافه ای بابت واسطه ها نیز پرداخت کنند.

بازرگانی فروش نایلون

بازرگانی فروش نایلونکارخانه های تولید نایلون بعد از تولید نایلون باکیفیت و مرغوب آن ها را به مراکز فروش نایلون در بازار به خصوص مرکز فروش نایلون در تهران ارسال می کنند.

بعد از اینکه مشتری نایلون را از کارخانه تولیدی به طور مستقیم یا غیر مستقیم سفارش داد می تواند از نمایندگی های آن کارخانه محصول خود را تحویل بگیرد یا اینکه منتظر بماند محصول او در تاریخ مقرر شده درب منزل تحویل داده شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید نایلون چاپی با کیفیت

در ساخت نایلون و نایلکس برای مغازه ها و کلاسهای مختلف ، یکی از مهمترین موارد چاپ روی آن است ، زیرا یکی از عوامل مهم در گسترش نام تجاری و بازده بالاتر مشتری ، هم

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام