تولید نایلون
خانه / سفره یکبار مصرف رستورانی / شرکت صادرات سفره یکبار مصرف رستورانی

شرکت صادرات سفره یکبار مصرف رستورانی

قابل توجه رستوران ها و مراکز تهیه غدا و تمامی مراکزی که به سفره یکبار مصرف به صورت عمده احتیاج دارند ، مجموعه ما آماده ارائه انواع سفره یکبار مصرف رستورانی مطابق سلیقه شما مشتریان عزیز میباشد.

در سال های اخیر، پیشرفت تکنولوژی و تمایل مردم به زندگی راحت تر باعث ورود لوازم و تجهیزات یکبار مصرف مختلفی به بازار شده است. یکی از این محصولات که خصوصا کمک زیادی به خانم های خانه دار کرده است، سفره یکبار مصرف نایلونی می باشد. عدم نیاز به پاک کردن، آسان مصرف بودن و تنوع در طرح و رنگ باعث شده تا این محصول خیلی سریع به پای ثابت سبد مصرفی خانوار تبدیل شود.

شرکت صادرات سفره یکبار مصرف رستورانی

کیفیت عالی سفره یکبار مصرف

کیفیت عالی سفره یکبار مصرف از ویژگی های این بارز مجموعه، تولید سفره یکبار مصرف کیفیت بالا با مرغوب ترین مواد اولیه است که باعث شده سفره های تولیدی ظاهری شفاف داشته و در برابر حرارت مقاوم بوده همچنین ضد بو است (مشکلی که بسیاری دیگر از سفره ها داشته بود نامتبوع پلاستیک آن است) .

در این مجموعه شاهد تنوع سفره یکبار مصرف هستیم که از جمله انواع آنها میتوان به پلی اتیلنی، کاغذی و OPP اشاره کرد.که نایلونی خود دارای انواع متنوعی است مانند زمینه شفاف شیشه ای یا زمینه رنگی ، در این میان، سفره های پلی اتیلنی یا همان نایلونی را می توان اولین و پرمصرف ترین نوع آن ها دانست. این سفره ها در دو نوع نازک و ضخیم در بازار موجود هستند. نوع نازک آن ضخامت کمتری داشته و برای استفاده روزانه مناسب است. اما نوع ضخیم تر یا مجلسی معمولا در مراسم و مجالس رسمی تر مورد استفاده قرار می گیرد

شایان ذکر است که متراژ سفره های یکبار مصرف متفاوت است و در متراژهای۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵ و ۵۰ متری موجود میباشند.

فروش انواع سفره یکبار مصرف رستورانی

فروش انواع سفره یکبار مصرف رستورانی یکی از دغدغه های خریدارن سفره یکبار مصرف نحوه فروش آن در بازار های مختلف و مشتریان گوناگون میباشد که سلایق مختلفی دارند. بهترین راه خرید و فروش عمده سفره یکبار مصرف خرید از کارخانه میباشد چراکه در این حالت با قیمت مناسبتری محصول را خریداری میکنید و قدرت رقابت بالاتری دارید.

تلاش مجموعه ی ما رضایت مشتریان و باز گشت مجدد مشتریان بعد از اولین خرید است ، لذا قیمت های مجموعه ی ما برای رضایت مشتریان عزیز نسبت به دیگر برندها نسبت به کیفیت محصول معقول و مناسبتر بوده.

برای خرید این سفره های یکبار مصرف میتوانید به آدرس الکترونیکی www.nylonjat.ir مراجعه کرده و از بین طرح ها و رنگ های مختلف سفره ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.مشاوران ما در خرید کنار شما خواهند بود.

شعار ما آسودگی شماست ، پس با اطمینان خرید کنید و از آن لذت ببرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام