تولید نایلون
خانه / سفره یکبار مصرف رولی / فروش انواع سفره یکبار مصرف رولی

فروش انواع سفره یکبار مصرف رولی

سفره یکبار مصرف رولی در سایزها و اندازه های متفاوتی تولید می شود . همچنین سفره یکبار مصرف با کیفیت های متفاوت و در ضخامت های مختلفی همچون ضخیم یانازک تولید می شود . سفره یکبار مصرف رولی دارای خط چین هایی است که به آن پرفراژ می گویند تا به راحتی سفره از بقیه آن جدا شود. این خط چین ها باید به راحتی در سفره پیدا شود تا بتوان آن را جدا کرد.

فروش انواع سفره یکبار مصرف رولی

مدل های جدید سفره یکبار مصرف

مدل های جدید سفره یکبار مصرف

امروزه کارخانه های زیادی به تولید سفره یکبار مصرف مشغول هستند. سفره هایی که با طرح های مختلف و متنوعی که دارند باعث می شود، تمام سلیقه ها برای برای خرید آن رغبت داشته باشد. فروشنده سفره یکبار مصرف با بهترین کیفیت و تنوع افراد را به خرید این نوع سفره ها ترغیب می کند.

هرچند که سفره هایی که جدیداً تولید می‌شود در آنها سعی می شود که از مواد سلولزی و قابل تجزیه در طبیعت استفاده شود ولی همچنان این سفره ها برای محیط زیست و جانوران مناسب نیست . زیرا که در طبیعت خیلی دیر تجزیه می‌شود و اگر حیوانات اینگونه سفره ها را ناخواسته بخورند باعث خفگی آنها می شود .

در هر صورت استفاده از سفره های یکبار مصرف در چند سال اخیر روند رو به افزایشی داشته است. بسیاری از افراد سفره یکبار مصرف را برای کاور کردن برخی از چیزهایی که از آلودگی و کثیفی دور بماند، نیز استفاده می‌کنند . سفره یکبار مصرف علاوه بر اینکه در طرح های متنوعی وجود دارد ؛ از لحاظ بهداشتی نیز نسبت به سفره‌های پارچه ای مناسب تر است. راحتی و در دست رس بودن این نوع سفره ها باعث شده تا گرایش بیشتری مردم نسبت به استفاده از آن داشته باشند .

سفره یکبار مصرف لوکس برای مهمانی ها و مراسم رسمی مورد استفاده قرار می گیرد تا علاوه بر کیفیت از لحاظ زیبایی نیز مناسب باشد. هزینه خرید این گونه سفره ها پایین است و برای همین در سبد خانوارها برای خود جایی باز کرده است. سفره یکبار مصرف امروزه در تمامی خانه ها یافت می شود . همچنین سفره یکبار مصرف در بیشتر رستوران ها ، فست فود ها و مکان هایی که خوراک را به افراد ارائه می دهند ، یافت می شود. رستوران ها به دلیل اینکه سفره یکبار مصرف دارای طرح های متفاوتی است از آن به عنوان رومیزی نیز استفاده می‌کنند.

فروشندگان انواع سفره یکبار مصرف رولی

فروشندگان انواع سفره یکبار مصرف رولی

انواع سفره های یکبار مصرف رولی برای استفاده مصرف کنندگان در تمامی فروشگاه ها و لوازم یکبار مصرفی دیده میشود . البته همچنان که بسیاری از محصولات از طریق اینترنت به فروش می رسند، سفره یکبار مصرف نیز از طریق سایت ها و غیر حضوری به فروش می رسند و این امر باعث شده است تا در وقت و هزینه ها صرفه جویی شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام