تولید نایلون
خانه / نایلکس / فروش انواع نایلکس تبلیغاتی

فروش انواع نایلکس تبلیغاتی

نایلکس ها تبلیغاتی از بهترین روش های تبلیغ برای فروشگاه ها می باشند. نایلکس ها در دست خریداران به راحتی می توانند نشان دهنده برند محصول و یا فروشگاهی باشند که از آن خرید انجام شده است. فروش نایلکس تبلیغاتی در وزن ها و اندازه های متفاوت صورت می گیرد که دارای استاندارد خاصی می باشد. این متن شما را بیش تر راهنمایی خواهد کرد.

فروش انواع نایلکس تبلیغاتی

انواع نایلکس تبلیغاتی

انواع نایلکس تبلیغاتیانواع نایلکس تبلیغاتی بر اساس شکل و اندازه و همچنین ضخامتشان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام از این دسته ها مخصوص به فروش محصول خاصی می باشند.

  • نایلکس های رکابی در انواع شفاف و رنگ دار
  • نایلکس دسته موزی.
  • نایلون های دسته جدا.

کیفیت چاپ بر روی این پلاستیک ها نیز متفاوت می باشد و مقداری از تفاوت قیمت این نایلکس ها به دلیل کیفیت رنگ و چاپ محصول می باشد. یک نایلکس مناسب باید از ضخامت خوبی برخوردار باشد یعنی در صورتی که بیش از حد نازک باشد ممکن است تحمل وزن پایینی داشته باشد و پاره شود و در صورتی که بیش از حد ضخیم باشد ممکن است باعث افزایش هزینه ها جهت تهیه نایلکس برای فروشگاه شود.

باید در نظر داشت که کیفیت چاپ نیز در صورتی که پایین باشد ممکن است به سرعت از سطح نایلکس پاک شود و عملا هزینه ای که برای تبلیغات فروشگاه شده است، هدر برود. همیشه کمتر هزینه کردن صرفه جویی نیست.

مزایای فروش عمده نایلکس تبلیغاتی

مزایای فروش  نایلکس تبلیغاتی عمده در هزینه پرداختی می باشد؛  به این معنی که فروشنده در صورتی خریدار تمایل به خرید محصول در تناژ بالا داشته باشد تخفیف بسیار خوبی بر روی قیمت نهایی خواهد داد.

از مراکزی که می توان این محصول را به شکل عمده خرید می توان به دفاتر فروش کارخانه ها و شرکت و یا نمایندگی آن ها اشاره کرد. این شرکت ها محصولی با کیفیت بالایی با قیمت بسیار مناسب تحویل خواهند داد و این به دلیل حذف واسطه ها و همچنین تمایل فروشنده ها به فروش به شکل عمده می باشد.

خرید به شکل عمده را می توان از فروشگاه های اینترنتی منتسب به کارخانه ها نیز انجام داد از مزایای خرید از این مراکز عدم مراجعه حضوری و ثبت سفارش به صورت اینترنتی می باشد.

فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از خریداران عمده این محصول می باشند که معمولا از یک رنگ چاپ بر روی نایلکس خود استفاده می نمایند، بیش تر از رنگ سفید برای نایلکس ها استفاده می شود تا جلب توجه خوبی بر روی اسم فروشگاه توسط بیننده صورت بگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام