تولید نایلون
خانه / نایلون / مرکز خرید نایلون دسته دار طرح دار جدید

مرکز خرید نایلون دسته دار طرح دار جدید

مراکز فروش نایلون دسته دار انواع مختلف نایلون را به صورت عمده و جداگانه در سراسر کشور توزیع می کنند. می توانید آنها را با توجه به میزان مصرف ، مواد ، کیفیت و نوع خود بررسی و انتخاب کنید. از این رو مشتریان می توانند برای خرید این محصول به مرکز خرید نایلون دسته دار طرح دار جدید شرکت ما مراجعه کنند.

مرکز خرید نایلون دسته دار طرح دار جدید

ابعاد مختلف نایلون دسته دار

ابعاد مختلف نایلون دسته دار نایلون دسته دار رکابی بخش کوچکی از این خانواده بزرگ هستند ، اما به عنوان انواع کیسه های فریزر ، گلخانه و کشاورزی ، پلاستیک های بسته بندی و … نیز شفاف تولید می شوند. در بیشتر موارد ، برای پلاستیک های شفاف دارای دسته ، از نمونه رکاب با ماده اولیه Nilexi استفاده می شود ، زیرا این مدل بیشتر برای مواردی استفاده می شود که می خواهند با کمترین هزینه از کمترین هزینه بهره مند شوند.

نایلون و نایلکس شفاف نه تنها بخشی از کیسه های شفاف هستند ، بلکه پلاستیک ، سلفون ، کیسه های فریزر و پلاستیک های غیرشفاف نیز به همان اندازه شفاف تولید می شوند. نایلون ماده نرمی دارد ، بنابراین اگر در ضخامت کم تولید شود نمی تواند وزن زیادی را تحمل کند و باعث پارگی نایلون شود ، اما از طرف دیگر مواد نرم آن باعث می شود صدای کمتری تولید کند و تا حدی مات باشد ، که جذابتر می کند.

به همین دلیل در بیشتر فروشگاه های پوشاک یا در این دسته از مشاغل دیده می شود که از نایلون استفاده می کنند اما نایلون غیر شفاف اما چاپی رنگی سفارش می دهند. انواع دستگیره های پلاستیکی برای تبلیغات:

۱- نایلون با دسته رکاب این پلاستیک ها مقاومت خوبی دارند و از ترکیب پلی اتیلن سبک و سنگین تولید می شوند و می توانند در همه گریدها استفاده شوند. ۲- دسته دسته نایلون (نایلون) دسته دسته پاکت شکل است و از طرف آن دوخته شده است. این محصول بسیار شیک است و می توان انواع رنگ ها و تصاویر را بر روی آن اعمال کرد. این کار دوام بالا و جایگیری خوبی دارد (برای بار داخل). این نایلون ها در اندازه های ۳۰ در ۴۰ ، ۴۵ در ۳۵ ، ۴۰ در ۵۰ و ۶۰ در ۵۰ تولید می شوند.

۳- نایلون دسته تقویت شده این نوع پلاستیک دسته تبلیغاتی تولید شده در کارخانه پلاستیک دسته در قسمت های دسته تقویت شده و به گونه ای تولید می شود که از پاره شدن کاست های کنار دسته جلوگیری کند. طراحی و چاپ این کیف ها بیشتر با سفارش مشتری انجام می شود.

این نوع محصول دارای دسته های دوتایی است و در مراکز مورد استفاده قرار می گیرد: هایپرمارکت ها ، نشریات و …. این محصول مخصوص کسانی است که می خواهند دسته پلاستیکی پاره نشود.

۴- دسته نایلونی با دسته موز نایلون ساقه موز یکی از محصولات ساقه پلاستیکی کارخانه هایی است که این ساقه پلاستیکی در آن دوخته می شود و در کنار آن نواری وجود دارد. از دوام خوبی برخوردار است و در اندازه های مختلف در همه اصناف استفاده می شود. چاپ ۸ رنگی بصورت تجاری موجود است.

پخش انواع نایلون دسته دار طرح دار جدید

پخش انواع نایلون دسته دار طرح دار جدید از این رو شرکت ما در زمینه پخش انواع نایلون دسته دار طرح دار جدید فعالیت دارد و این محصول را با قیمت به روز و منطقی به بازار توزیع می کند و چون از مواد اولیه مرغوب تولید شده و کیفیت خوبی دارد توانسته مشتریان بسیاری را نیز جذب خود کند. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید نایلون چاپی با کیفیت

در ساخت نایلون و نایلکس برای مغازه ها و کلاسهای مختلف ، یکی از مهمترین موارد چاپ روی آن است ، زیرا یکی از عوامل مهم در گسترش نام تجاری و بازده بالاتر مشتری ، هم

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام