تولید نایلون
خانه / نایلون / مرکز خرید نایلون چاپی با کیفیت

مرکز خرید نایلون چاپی با کیفیت

در ساخت نایلون و نایلکس برای مغازه ها و کلاسهای مختلف ، یکی از مهمترین موارد چاپ روی آن است ، زیرا یکی از عوامل مهم در گسترش نام تجاری و بازده بالاتر مشتری ، همان چاپ روی نایلون است ، زیرا هر مشتری چاپی نایلونی که به شما می دهید یک تبلیغ در سطح شهر است. از این رو مشتریان می توانند برای خرید به مرکز خرید نایلون چاپی با کیفیت شرکت ما مراجعه کنند.

مرکز خرید نایلون چاپی با کیفیت

مشخصه اصلی نایلون چاپی

مشخصه اصلی نایلون چاپی Sunny Plast نه تنها می تواند روی نایلون دسته چاپ کند ، هم می تواند روی انواع پلاستیک و پلی اتیلن چاپ کند. علاوه بر این ، کلیه اقلام تولیدی ذکر شده را می توان بصورت تجزیه پذیر و پلاستیک تجزیه پذیر در طبیعت بین ۶ ماه تا ۱ سال سفارش داد و برای محیط زیست بسیار مفید است.

مشاهده شده است که افراد سودجو در این گروه با استفاده از مواد اولیه ضایعات و فروش آنها به عنوان مواد اولیه جدید باعث عدم رضایت مشتری می شوند اما در کارخانه های Sunny Plast آنها فقط از مواد اولیه جدید استفاده می کنند مگر اینکه مشتری تقاضای کاهش هزینه یا تقاضا را داشته باشد.

۳ ماده اولیه بسیاری از افراد پس از خرید در فروشگاه ، نایلون دستی را دور نمی ریزند و برای اهداف مختلف از آن استفاده مجدد می کنند ، اما مشتریان از همه پلاستیک های دستی تبلیغاتی استفاده نمی کنند مگر اینکه نایلون چاپی از کیفیت خوبی برخوردار باشد. استفاده از پلاستیک توسط مشتریان باعث افزایش بازدهی تبلیغات در تجارت شما می شود.

چاپ نایلون به دو روش چاپ فلکسو و چاپ هایلو ، ۶ رنگ (فول hd) در چاپ فلکسو و ۸ رنگ در چاپ هایلو انجام می شود. در چاپ فلکسو ، طرح ها روی قالب های ژلاتینی اعمال می شود و می توان با این قالب ها حداکثر ۲۰ تن چاپ انجام داد ، اما در چاپ هلیو ، طرح ها روی استوانه ها حک شده و عمر بسیار بالایی دارند ، درعوض ، سیلندرها دارای طول عمر هستند . Sunny Plast توانایی انجام هر دو چاپ را دارد ، بنابراین سلیقه مشتری در چاپ تعیین کننده است.

کیفیت چاپ های هلیو و فلکسو (سیلندر مرکزی) تقریبا در یک سطح است. چاپ صفحه نمایش سفارش هایی که تک به تک و در تعداد و حجم کم چاپ می شوند با این روش انجام می شوند. چاپ سیلک (Silkscreen) روشی برای چاپ متن یا تصاویر است. طرحی که با چاپ صفحه ابریشم ساخته می شود باید دارای نقاط بزرگ باشد. طرح یا متن باید واضح باشد و اگر می خواهید از بیش از یک رنگ استفاده کنید ، طیف رنگ باید مشخص و فاصله داشته باشد.

این کار به این دلیل انجام می شود که رنگ ها با هم ادغام نشوند. چاپ فلکسو از استنسیل ژلاتین برای چاپ فلکسو استفاده می شود. و روش به صورت رول است. برای سفارش تصویر از شابلون ۶ رنگ که به آن شابلون دیجیتال نیز گفته می شود ، استفاده می شود.

صفحات فلکسو بسیار مقاوم هستند و برای چاپ مجدد نیازی به چاپ مجدد ندارند. چاپ هلیوگراور چاپ هلیوگراور شباهت زیادی به چاپ فلکسو دارد. و تنها تفاوت این دو نسخه در بزرگ بودن سفارشات بود. و استنسیل آن به صورت استوانه ساخته شده است که گرانتر و گرانتر از شابلون ژلاتین است. رنگ های مختلف در چاپ نایلون در چاپ خط ، متناسب با نیاز باید از رنگهای خاصی استفاده شود.

رنگ های مختلف موجود در بازار به شرح زیر است: -رنگهای پلاستیکی مورد استفاده در چاپ پارچه. رنگ PP که برای مواد خشن پلاستیکی و خشک استفاده می شود. -رنگ پلی اتیلن که برای پلاستیک های روغنی استفاده می شود. – رنگ و محتوای روغن DYO که به آن رنگ PVC نیز گفته می شود ، از PVC ایرانی بالاتر است. و برای چاپ برچسب ، کارتون و برچسب استفاده می شود.

فروش انواع نایلون چاپی

فروش انواع نایلون چاپی شرکت ما تولید کننده نایلون چاپی می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به سراسر کشور توزیع و پخش می کند به طوری که کیفیت و قیمت مناسب آن باعث شده مشتریان بسیاری را هم جذب خود کند. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید نایلون چاپی تبلیغاتی به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید نایلون دسته دار طرح دار جدید

مراکز فروش نایلون دسته دار انواع مختلف نایلون را به صورت عمده و جداگانه در سراسر کشور توزیع می کنند. می توانید آنها را با توجه به میزان مصرف ، مواد ، کیفیت و نو

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام