تولید نایلون
خانه / نایلون / نایلون دسته رکابی و فروش انواع آن

نایلون دسته رکابی و فروش انواع آن

امروزه انواع مختلفی از نایلون توسط کارخانجات تولید شده که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و کاربرد های خاصی هستند.
نایلون دسته رکابی، نایلون دسته موزی، نایلون دسته تقویتی و… از معروف ترین و پرکاربردترین انواع نایلون ها شناخته می شوند.
البته در میان انواع نایلون های نام برده شده نایلون دسته رکابی از فروش بیشتری برخوردار بوده و از بیشترین کاربرد برخوردار است.

نایلون دسته رکابی

 

فروش شیک ترین مدل های نایلون دسته رکابی

مدل های نایلون دسته رکابی

می توان گفت نایلون های دسته رکابی به عنوان رایج ترین انواع نایلون ها در کشور هستند زیرا مهم ترین و اصلی ترین کاربرد آن ها نگهداری و حمل انواع مواد غذایی، میوه و سبزیجات، قطعات خاص و… است و البته قیمت آن ها نسبت به قیمت نایلون دسته موزی ارزان تر است.
البته برخی از کارخانجات در سال های اخیر اقدام به تولید مدل های شیک و رنگی نایلون دسته رکابی همچون نایلکس مشکی نیز نموده و امروزه می توان این مدل ها را نیز در فروشگاه ها و مراکز میوه و تره بار مشاهده کرد.
تولید و فروش شیک ترین و زیباترین مدل های نایلون دسته رکابی به همراه چاپ با قیمت مقرون به صرفه توسط کارخانجات و شرکت های بازرگانی در حال انجام است.

نایلون دسته رکابی چیست؟

تولید انواع نایلکس دسته دار

نایلون دسته رکابی یکی از انواع نایلون های پرمصرف محسوب شده که با استفاده از مواد پلیمری تولید می شود و برای حمل و قرار دادن محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
استحکام و انعطاف پذیری به عنوان دو فاکتور مهم در نایلون های دسته رکابی به شمار می آید و هر چقدر استحکام و انعطاف پذیری نایلون های دسته رکابی بالاتر باشد، نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات خواهد بود.
محصولات برند های مختلف از نظر کیفیت و استحکام تفاوت داشته و همین عامل نیز باعث اختلاف قیمت محصولات برند های مختلف شده است.

تهیه نایلون دسته رکابی با قیمتی مناسب

تهیه نایلون دسته رکابی با قیمتی مناسببرای فروشگاه های زنجیره ای و توزیع کنندگان میوه و تره بار تهیه نایلون دسته رکابی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
به همین دلیل نیز در تلاشند تا ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین نایلون دسته رکابی را در بازار خریداری کرده و هزینه های کمتری را برای خرید آن ها پرداخت نمایند.
قبل از خرید عمده همواره آگاهی از قیمت نایلکس امروز و نایلون برای مشتریان و خریداران کاملا الزامی است تا کاملا از شرایط بازار آگاه باشند.

انواع رنگ بندی نایلون دسته رکابی

انواع رنگ بندی نایلون دسته رکابیتولید نایلون دسته رکابی امروزه در انواع رنگ بندی توسط شرکت ها انجام گرفته که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • نایلون دست رکابی مشکی
  • نایلون دسته رکابی شیری
  • نایلون دسته رکابی آبی
  • نایلون دسته رکابی زرد
  • نایلون دسته رکابی قرمز
  • نایلون دسته رکابی ۶ رنگ
  • نایلون دسته رکابی ۸ رنگ
  • و…

البته تولید نایلون های دسته رکابی به صورت سفارشی و متناسب با طرح و رنگ مورد نظر مشتریان و متقاضیان نیز انجام می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید نایلون چاپی با کیفیت

در ساخت نایلون و نایلکس برای مغازه ها و کلاسهای مختلف ، یکی از مهمترین موارد چاپ روی آن است ، زیرا یکی از عوامل مهم در گسترش نام تجاری و بازده بالاتر مشتری ، هم

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام