تولید نایلون
خانه / نایلکس / کارخانه نایلکس دسته دار و تولید انواع مختلف آن در ایران

کارخانه نایلکس دسته دار و تولید انواع مختلف آن در ایران

در زندگی امروزه نایلون ها و نایلکس ها نقش مهمی را ایفا می کنند؛ این مواد پلاستیکی از جمله موادی هستند که برای حمل و پوشش خرید ها و سایر کارهای مردم از آن ها استفاده می شود.
به منظور رفع این نیاز مردم در سراسر کشور کارخانه هایی از جمله کارخانه نایلکس دسته دار ، به وجود آمده اند که کار آن ها تولید انواع پلاستیک جات به خصوص نایلون و نایلکس های با دوام و قدرت بیشتر است. در این کارخانه ها انواع مدل نایلون و نایلکس تولید و در طرح ها و رنگ های متفاوتی به بازار خرید و فروش انواع پلاستیک عرضه می شود.

کارخانه نایلکس دسته دار و تولید انواع مختلف آن در ایران

کارخانه تولید نایلکس دسته دار در کشور

کارخانه تولید نایلکس دسته دار در کشور

کارخانه های تولیدی انواع ظروف و وسایل پلاستیکی انواع نوع نایلکس و نایلون را تولید می کنند؛ تولیدی پلاستیک دسته دار در اصفهان در کارخانه های تولید انواع نایلون و نایلکس در این شهر انجام می شود، این شرکت پس از ساخت و تولید انواع نایلکس این اجناس را به صورت مستقیم و با واسطه نمایندگان خود به مراکز فروش شهری انواع پلاستیک جات از جمله مرکز فروش نایلون در تهران می فروشند.

تولید انواع مختلف نایلکس دسته دار در کشور

تولید انواع مختلف نایلکس دسته دار در کشورمواد اولیه نایلون دسته دار  فقط پلی اتیلن سنگین نیست ولی حداقل ٨٠ درصد‏ مواد تشكیل دهنده آن سنگین است و بقیه پلی اتیلن سبك است كه دلیل استفاده این ٢٠ درصد مابقی، خاصیت براقی، دوخت پذیری بهتر و لطافت آن است.در كشور ما نایلکسها فیلم پلی اتیلن سنگین است كه بیشتر به شكل پلاستیك های ركابی فروشگاهی مورد مصرف قرار می گیرد. در كشورهای دیگر نایلون به این معنا نیستند و اینكه چگونه و چه زمان این محصولات این گونه نام گذاری شدند منبع موثقی در دست نیست.
انواع نایلکس به قرار زیر است:

  • نایلکس دسته دار رکابی
  • نایلکس فریزری
  • نایلکس نانی
  • نایلکس دسته موز

موارد استفاده از نایلکس دسته دار

موارد استفاده از نایلکس دسته دار

نایلون ها و نایلکس ها در طرح ها و رنگ های مختلف و همینطور در سایزهای کوچک و بزرگ و برای مصارف گوناگون ساخته می شوند؛ مردم بر حسب نیاز خود می توانند انواع نوع نایلون و نایلکس از جمله پلاستیک دسته دار تبلیغاتی را در رنگ ها و سایزهای متفاوت خریداری کنند و از آن ها استفاده کنند.

عوامل موثر در قیمت گذاری نایلکس

عوامل موثر در قیمت گذاری نایلکسعواملی که در قیمت انواع نایلون و نایلکس تاثیر گذار است نوع و مقدار ماده اولیه به کاربرده شده در تولید این جنس می باشد؛ همینطور نقش و نگار های چاپی و طرح و رنگ به خصوص هر نایلون و نایلکس در قیمت آن تاثیر گذار است.
شما عزیزان می توانید از مراکزی که فروش عمده نایلکس را انجام می دهند، انواع نوع آن را به صورت عمده خریداری کنید و چون خرید عمده است از تخفیفی مناسب از طرف فروشنده برخوردار شوید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سعید قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129345972
آدرس کانال: aradnylex@
اینستاگرام: aradnylex
پست الکترونیکی: aradnylex@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید نایلکس رکابی دسته دار

قیمت نایلکس رکابی دسته دار با توجه به برند و کیفیت و ویژگی های آن قیمت گذاری خواهد شد، هر چقدر کیفیت این نایلکس ها بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام